Nadanie uprawnień do dodawania pozycji do słownika organizacji

Administracja lokalna

Nadanie uprawnień do dodawania pozycji do słownika organizacji

Postautor: jcofalka » 11 kwie 2013 10:56

Aby dodać osobie możliwość dodawania wpisów do słownika należy udostępnić osobie moduł Administracji lokalnej z dostępem tylko do słowników z zaznaczeniem dostępu do konkretnego słownika (odznaczając dostęp do wszystkich pozostałych słowników, do których osoba nie ma mieć dostępu) wybieramy: Administracja Lokalna > Użytkownicy > Role > wybrać konkretną rolę np (FO) następnie wchodzimy do modyfikacji tej roli wybieramy Administracja Lokalna > Słowniki systemu > Słowniki lokalne > wybieramy konkretny słowniki z zakończeniem .... - lista np: RPl002 - Umiejętności - Lista i mamy tam możliwość zaznaczenie lub odznaczenia Dodaj, Usuń, Modyfikuj, Przeglądaj Możemy tego wyłączenia dostępu do konkretnego słownika dokonać również dla konkretnego użytkownika z poziomu Administracja Lokalna > Użytkownicy > Użytkownicy > wybrać konkretną osobę > Modyfikuj > zakł. Uprawnienia użytkownika > wybrać konkretną rolę np (FO) następnie wchodzimy do modyfikacji tej roli wybieramy Administracja Lokalna > Słowniki systemu > Słowniki lokalne > wybieramy konkretny słowniki z zakończeniem .... - lista np: RPl002 - Umiejętności - Lista i mamy tam możliwość zaznaczenie lub odznaczenia Dodaj, Usuń, Modyfikuj, Przeglądaj.
jcofalka

Wróć do AL

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron