Czyszczenie pamięci cache środowiska Java na stacji klienta

Administracja lokalna

Czyszczenie pamięci cache środowiska Java na stacji klienta

Postautor: dpolończyk » 29 maja 2009 10:38

Gdy zaobserwujemy problem, który występuje tylko na jednej stacji klienckiej, pomocne może okazać się wyczyszczenie z plików tymczasowych pamięci cache Javy na tej stacji. W tym celu należy:

1. Zamknąć aplikację SyriuszStd na stacji klienta.
2. Usunąć zawartość katalogu C:\Documents and Settings\<login użytkownika>\Dane aplikacji\Sun\Java\Deployment, pozostawiając plik deployment.properties
Uwaga: Katalog domowy użytkownika wskazuje zmienna systemowa HOMEPATH
Uwaga: Katalog Dane aplikacji jest katalogiem ukrytym.

Należy również pamiętać, że automatyczne aktualizacje Javy powinny być wyłączone, natomiast w sekcji Network settings powinno być zaznaczone połączenie bez serwera proxy (direct connection).
dpolończyk
Nowicjusz
Nowicjusz

Wróć do AL

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości