Płatnik 10

Problemy, porady, ciekawostki, polecane

Re: Płatnik 10

Postautor: SylwiaW-k » 14 gru 2016 9:27

Po pobraniu danych w katrotekach nadal nie ma okresów które były wczoraj wysyłane na ZZa ZUA i ZWUA. Na raporcie informacja że zaczytały się te dane do bazy w ZUS. Zestaw wczoraj wysłany potwierdzony i przetworzony . Co więcej okresy które zostały wczoraj zamknięte przez ZWUA "zniknęły" z kartoteki ubezpieczonego. Czy ma ktoś podobny problem??
SylwiaW-k
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: Płatnik 10

Postautor: MarcinD » 14 gru 2016 9:29

Coś grzebią w centrali i Płacznik robi różne rzeczy. Wczoraj bardzo wolno szły transmisje. Spróbuj po południu, a tymczasem sprawdź w PUE, bo chyba nic więcej nie dasz rady zrobić.
MarcinD
AS
AS

Re: Płatnik 10

Postautor: SylwiaW-k » 14 gru 2016 14:55

Dziękuję. Już działa.
SylwiaW-k
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: Płatnik 10

Postautor: pod1 » 18 sty 2017 8:20

Od kilku dni przy aktualizacji komponentów mam błąd:
"Połączenie podstawowe zostało zakończone: Połączenie, ktre miało być aktywne, zostało przerwane przez serwer"
Co może być przyczyną?
Ręczne podanie adresu serwera nie pomaga

Dodano: Wyłączenie Forti rozwiązało problem. Teraz pytanie co w Forti odblokować, żeby śmigało?
pod1
Amator
Amator

Re: Płatnik 10

Postautor: Konrad » 18 sty 2017 8:42

w web filter dodaj adresy url Warszawa i Wrocław do wyjątków
Konrad
Przewodnik
Przewodnik

Re: Płatnik 10

Postautor: slivkam » 27 sty 2017 11:14

Czy w swoich Płatnikach macie w zakładce administracja pozycje "Aktualizacja list TSL"?
slivkam
Omnibus
Omnibus

Re: Płatnik 10

Postautor: slavc79 » 27 sty 2017 11:16

slivkam pisze:Czy w swoich Płatnikach macie w zakładce administracja pozycje "Aktualizacja list TSL"?


tak, każdy to pewnie ma
Ostatnio zmieniony 27 sty 2017 11:23 przez slavc79, łącznie zmieniany 1 raz
slavc79
Amator
Amator

Re: Płatnik 10

Postautor: Konrad » 27 sty 2017 11:20

tak
Konrad
Przewodnik
Przewodnik

Re: Płatnik 10

Postautor: slivkam » 27 sty 2017 11:29

Pytam bo w moim nie ma takiej pozycji.

Zainstalowane wersja programu 10.01.001
Zainstalowana wersja metryki 96 (2017-01-09)

cot@zus.pl poleciło wgrać 2 certyfikaty
- Certum Organization Validation CA SHA2.cer
- Certum Trusted Network CA.cer
Ale to nie pomogło.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
slivkam
Omnibus
Omnibus

Re: Płatnik 10

Postautor: MarcinD » 27 sty 2017 12:45

Aktualizuj do skutku tą ostatnią opcją, powinno wreszcie wpaść.
MarcinD
AS
AS

Re: Płatnik 10

Postautor: kamil.drozd » 13 mar 2017 13:20

Witam,

w DRA za luty mam osobę która ma kod 091100 i składkę zdr.
10. marca poszło ZWUA z datą wyłączenia 10.01.2017 i po weryfikacji zestawu pojawił się błąd krytyczny, że brak jest dokumentu zgłoszeniowego na ten okres luty 2017.
Do tej pory były to błędy zwykłe.
Czy można zmniejszyć poziom błędów w płatniku, czy trzeba robić zmiany w DRA 51?
kamil.drozd
Profesjonalista
Profesjonalista

Re: Płatnik 10

Postautor: wzzz » 13 mar 2017 15:28

kamil.drozd pisze:Witam,

w DRA za luty mam osobę która ma kod 091100 i składkę zdr.
10. marca poszło ZWUA z datą wyłączenia 10.01.2017 i po weryfikacji zestawu pojawił się błąd krytyczny, że brak jest dokumentu zgłoszeniowego na ten okres luty 2017.
Do tej pory były to błędy zwykłe.
Czy można zmniejszyć poziom błędów w płatniku, czy trzeba robić zmiany w DRA 51?

Zmień kod na 30000.
wzzz
Instruktor
Instruktor

Re: Płatnik 10

Postautor: MarcinD » 13 mar 2017 15:42

W P10 to przejdzie?
MarcinD
AS
AS

Re: Płatnik 10

Postautor: kamil.drozd » 13 mar 2017 15:54

Już się trochę dowiedziałem, nasz opiekun w ZUS twierdzi, że musiał nas przełączyć na jakąś wyższą kontrolę. Pewnie za dużo błędów żeśmy generowali w samych DRA. Wpisanie kodu 30000 dało radę.
kamil.drozd
Profesjonalista
Profesjonalista

Re: Płatnik 10

Postautor: kamil.drozd » 03 kwie 2017 13:11

Witam,
Płatnik 10.01.001
w dziale dokumenty / wprowadzone dokumenty jak wejdę np. na ZZA io chce zapisać pojawia się błąd "Wprowadzone dane identyfikacyjne osoby ubezpieczonej są niezgodne z rejestrem PESEL" i pomaga tylko wejście w narzędzia i aktualizuj dane identyfikacyjne ubezpieczonego i teraz jak zamykam jest komunikat, że teraz dane się zgadzają z rejestrem PESEL a zmianie ulega tylko nazwisko i imię., które teraz są dużymi literami.
Czy da się to wyłączyć?
kamil.drozd
Profesjonalista
Profesjonalista

PoprzedniaNastępna

Wróć do Oprogramowanie "inne"

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron