eDok 7.0 nie działa na Windows 10

eDok 7.0 nie działa na Windows 10

Postautor: mswistak » 24 maja 2017 14:52

Po wgraniu najnowszych aktualizacji do Windows 10 (numer wersji kompilacji 15063.296) nie można uruchomić eDok w wersji 7.0. Czy ktoś z Was spotkał się z tym problemem?

NR_WERSJI: EDOK_7_0_20160630
NR_WERSJI_BD: EDOK_7_0_20160630
SYS: Nie można zainicjować obsługi konfiguracji natywnej zewnętrznej względem procesu roboczego sieci web (HRESULT=0x8007007E).
Plik nativerd.dll musi znajdować się w folderze %windir%\system32\inetsrv.

NR_WERSJI: EDOK_7_0_20160630
NR_WERSJI_BD: EDOK_7_0_20160630
SYS: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.

w MOK.DbMok.DataContext.DataContext..ctor(ISessionFactory sessionFactory)
w MOK.Wspolne.Autoryzacja.cLoginService.PobierzKodSposobuLogowania(String login, Uzytkownik& uzytkownik, SposobLogowaniaPodkategoria& sposobLogowaniaPodkategoria)
w MOK.Wspolne.Autoryzacja.cLoginManager.Zaloguj()
w MOK.PiSp.frmGlowna.Main(String[] args)
mswistak
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: eDok 7.0 nie działa na Windows 10

Postautor: mswistak » 24 maja 2017 20:48

Dziękuję sprawa rozwiązana
mswistak
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: eDok 7.0 nie działa na Windows 10

Postautor: KrzysiekC » 26 maja 2017 8:18

Aktualki do .NET coś rozwaliły?
KrzysiekC
Przewodnik
Przewodnik

Re: eDok 7.0 nie działa na Windows 10

Postautor: mswistak » 26 maja 2017 11:47

eDOK zadziałał gdy włączyłem niezaznaczane komponenty NET.Framework w Włącz lub wyłącz funkcje Windows.
mswistak
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: eDok 7.0 nie działa na Windows 10

Postautor: Cichy » 02 sie 2019 11:22

Dla tych u których pojawi się błąd
Kod: Zaznacz cały
nativerd.dll must be in %windir%\system32\inetsrv
na stacjach roboczych WIN 10 po ostatniej aktualce /1903/ - trzeba włączyć w dodatkowych funkcjach systemu Windows Obrazek
Cichy
Omnibus
Omnibus

Re: eDok 7.0 nie działa na Windows 10

Postautor: akoc » 06 sie 2019 12:43

Po zaznaczeniu zgodności z IIS 6 błąd "nativerd.dll must be in %windir%\system32\inetsrv" na stacjach z Windows 10 przestał się pojawiać, ale eDOK (pod.exe, wersja 8.x) nie uruchamia się.
Instalację mamy na Windows 2012 Server - tam próba uruchomienia pod.exe kończy się komunikatem systemu operacyjnego "Program przestał odpowiadać", a w szczegółach tego komunikatu jest m. in. kod błędu CLR20r3 i System.NullReferenceException. W rolach servera i w pulach aplikacji jest .NET 4.5; na serwerze nie widzę opcji "Zgodność z IIS 6"...
Z braku kasy nie mamy jeszcze wsparcia do eDOK na ten rok i czytam o EZD PUW (ezd.gov.pl) (nie korzystamy z integracji z Syriuszem)...
Dodano: PS.
Pomógł restart serwera eDOK (SLES)...
Ostatnio zmieniony 07 sie 2019 8:54 przez akoc, łącznie zmieniany 1 raz
akoc
Omnibus
Omnibus

Re: eDok 7.0 nie działa na Windows 10

Postautor: Cichy » 06 sie 2019 13:00

akoc pisze: na serwerze nie widzę opcji "Zgodność z IIS 6"
to nie na serwerze tylko na końcówce
Cichy
Omnibus
Omnibus

Re: eDok 7.0 nie działa na Windows 10

Postautor: wzzz » 07 sie 2019 9:11

Na końcówce można jeszcze sprawdzić czy jest z zaznaczona opcja Aktywacja HTTP w usłudze .Net 4.8->Usługi WCF
U mnie to pomaga na ten błąd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
wzzz
Instruktor
Instruktor


Wróć do eDOK i ESP

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron