Prośba o opinię na temat eDOK

Prośba o opinię na temat eDOK

Postautor: Romek P » 25 kwie 2019 11:35

Witam, proszę uprzejmie o praktyczne opinie na temat sensu wdrożenia systemu eDOK oraz plusów i minusów z zastosowania takiego rozwiązania.
Nasz urząd liczy 25 pracowników. Czy przy takiej ilości pracowników warto wdrażać system obiegu dokumentów, a jeśli tak to jaki. Czy nie spowoduje to dublowania czynności związanych z obsługą dokumentów. Z góry bardzo dziękuję za wszystkie informacje.
Romek P

Re: Prośba o opinię na temat eDOK

Postautor: Konrad » 26 kwie 2019 9:33

Nie ma obowiązku wdrażania EOD. Jak wdrożycie to nie zwalnia to Was z papierologii. Czyli zrobicie sobie podwójną robotę. Jak chcecie to oczywiście nikt Wam nie zabroni. MRPiPS popiera takie rozwiązania. Oczywiście na tą chwile jedyny słuszny system to eDOK bo jest najbardziej dostosowany do reszty naszych rozwiązań.
Konrad
Przewodnik
Przewodnik

Re: Prośba o opinię na temat eDOK

Postautor: Wojtek » 09 wrz 2019 9:57

Odświeżam temat, bo obieg dokumentów wraca jak bumerang. Czy w poza eDOKiem w PUPach są wdrożone inne systemy?
Wojtek
Amator
Amator

Re: Prośba o opinię na temat eDOK

Postautor: jakub.zarebski » 09 wrz 2019 10:00

ja mam El-Dok System
jakub.zarebski
Profesor
Profesor

Re: Prośba o opinię na temat eDOK

Postautor: Piter » 09 wrz 2019 10:01

Ja mam el-Dok z Zeto Lublin.
Piter
Omnibus
Omnibus

Re: Prośba o opinię na temat eDOK

Postautor: Rafał:) » 09 wrz 2019 12:57

My mamy Talgos z ZETO Katowice
Rafał:)
Mentor
Mentor


Wróć do eDOK i ESP

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron