Szanowni Państwo,
Umieszczamy poniżej jakie kroki można podjąć w przypadku problemów z zasilaniem. Jeśli nie przyniosą one rezultatu prosimy o kontakt z Help Desk.

1) Prosimy o weryfikację czy na serwerze Syriusza działa poprawnie daemon zasilający aplikację infoKadra. Należy sprawdzić, czy został on przeniesiony lub włączony podczas zmiany stosu technologicznego na WildFly.
Jeżeli daemon jest przeniesiony prosimy o wykonanie poleceń:

/etc/init.d/infokadra-daemon stop
/etc/init.d/httpd stop
/etc/init.d/postgresql stop

następnie włączenie usług:

/etc/init.d/postgresql start
/etc/init.d/httpd start
/etc/init.d/infokadra-daemon start

Jeśli  nie zmieniali Państwo konfiguracji po zmianie na WildFly, należy odnaleźć plik:
/usr/share/infokadra/daemon/infoKadra.ini

i uzupełnić w nim aktualny adres IP.

Następnie prosimy o wykonanie polecenia
/etc/init.d/infokadra-daemon restart

2) Należy zwrócić uwagę na ilość miejsca na serwerze, można to wykonać za pomocą polecenia
 - df -h
Jeśli miejsca jest zbyt mało prosimy usunąć zbędne backupy, w przeciwnym wypadku zasilenie nie wykona się poprawnie.
W razie niepowodzenia wykonania zasilania prosimy o sprawdzenie logów:

/usr/share/infokadra/daemon/log/service.log