31.01.2019

eDOK.START to specjalne wydanie naszego elektronicznego systemu obiegu dokumentów PSZ.eDOK, dostosowane do potrzeb niewielkich urzędów, które planują rozpocząć obsługę obiegu dokumentów od ograniczonego do niezbędnego minimum zakresu funkcjonalnego. W ramach dostępnych funkcji znajdą Państwo:

  • prowadzenie biura podawczego: rejestrację i przekazanie...
28.01.2019

Informujemy o udostępnieniu pakietu aktualizacji PSZ.eDOK do wersji 9.0sp2


Pliki aktualizacyjne można pobrać z serwera FTP w katalogu ftp://syriusz@ftp.syriusz.sygnity.pl/eDOK/

Najważniejsze zmiany wprowadzone w wersji systemu eDOK 9.0sp2:
Maile – Wspólny widok dla Skrzynek Poczta e-mail i Poczta...
03.01.2019
Przedstawiamy Państwu ofertę na zakup licencji i utrzymanie Systemu Obiegu Dokumentów PSZ.eDOK dedykowanego dla obszaru Publicznych Służb Zatrudnienia (PSZ) tj na: - zakup bezterminowej licencji na każdą wersję PSZ.eDOK dystrybuowaną przez Wykonawcę (Sygnity SA) w 2019 r. - utrzymanie PSZ.eDOK w ‘wersji 2019’ w okresie do 31 grudnia 2019 r. Obecnie obowiązującą wersją PSZ.eDOK jest wersja 9.0. Zachęcamy również do skorzystania z oferty tych z Państwa, którzy zakupili w latach poprzednich...
07.10.2018

Informujemy o udostępnieniu pakietu aktualizacji PSZ.eDOK do wersji 9.0


Pliki aktualizacyjne można pobrać z serwera FTP w katalogu ftp://syriusz@ftp.syriusz.sygnity.pl/eDOK/

Najważniejsze zmiany wprowadzone w wersji systemu eDOK 9.0:
  • Skrzynka Obserwowane
  • Dekretacja na Grupy Użytkowników
  • Aktualizator słowników Teryt
  • Nowy mechanizm do obsługi przesyłów z systemów zewnętrznych
  • Migracja adresów...