Oferta ważna do: 
odwołania

eDOK.START to specjalne wydanie naszego elektronicznego systemu obiegu dokumentów PSZ.eDOK, dostosowane do potrzeb niewielkich urzędów, które planują rozpocząć obsługę obiegu dokumentów od ograniczonego do niezbędnego minimum zakresu funkcjonalnego. W ramach dostępnych funkcji znajdą Państwo:

  • prowadzenie biura podawczego: rejestrację i przekazanie korespondencji, szybkie skanowanie, wyszukiwanie pism/spraw , korzystanie z elektronicznej książki nadawczej,
  • rejestracja pism z wykorzystaniem automatycznej numeracji (system zapewnia ciągłość numeracji według ustalonego wzoru znaku pisma/sprawy),
  • integracja z platformą ePUAP2 w zakresie rejestracji pism przychodzących i tworzenia odpowiedzi,
  • obsługa podpisu elektronicznego,
  • rejestracja spraw według rzeczowego wykazu akt,
  • raportowanie (raport pism przychodzacych, spis spraw, pocztowa książka nadawcza).

Zapraszamy do zapoznania się z treścią naszej oferty zawartej w załączonym pliku.