Działanie CSIZS

Re: Działanie CSIZS

Postautor: magda » 01 paź 2018 9:00

U nas nie działa.
magda
Specjalista
Specjalista

Re: Działanie CSIZS

Postautor: Łukasz W » 01 paź 2018 10:01

Przyszedł jeden komunikat:

Szanowni Państwo,
w dniu dzisiejszym nie działa usługa CWU (NFZ ).
Wg naszej diagnozy problem leży po stronie Narodowego Funduszu Zdrowia, do którego został to zgłoszone.
Obecnie oczekujemy na weryfikację i odpowiedź ze strony NFZ.
O przywróceniu działania usługi poinformujemy w osobnym komunikacie.

Z poważaniem
Daniel Olszewski
Łukasz W
GURU
GURU

Re: Działanie CSIZS

Postautor: pawel » 01 paź 2018 10:15

ja dostałem odpowiedź z Softiq:
Komunikat jest nam znany. Problemy występują po stronie systemu informatycznego ZUS. Informacje na temat problemu zostały przekazane do Ministerstwa.
pawel
Doctor
Doctor

Re: Działanie CSIZS

Postautor: Thomson » 02 paź 2018 8:48

Działa Wam dziś empatia?
Thomson
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: Działanie CSIZS

Postautor: Łukasz W » 02 paź 2018 9:25

Nie
Łukasz W
GURU
GURU

Re: Działanie CSIZS

Postautor: Thomson » 02 paź 2018 9:27

Softiq jak co roku w gorącym okresie zapewnia nam płynność pracy :-D
Thomson
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: Działanie CSIZS

Postautor: Łukasz W » 02 paź 2018 10:22

Coś musiało się stać w weekend bo od wczoraj kuleje cały system.
Łukasz W
GURU
GURU

Re: Działanie CSIZS

Postautor: Ojciec76 » 02 paź 2018 12:31

Może to policjanci obciążają systemy sprawdzając kierowców, którzy nie mają przy sobie dokumentów :rotfl:
Ojciec76
Omnibus
Omnibus

Re: Działanie CSIZS

Postautor: pawel » 03 paź 2018 9:42

A dzisiaj jak? działa Wam? :)
pawel
Doctor
Doctor

Re: Działanie CSIZS

Postautor: Thomson » 03 paź 2018 11:40

Różnie
Thomson
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: Działanie CSIZS

Postautor: Łukasz W » 03 paź 2018 14:32

Tak sobie działa, ZUS nic
Łukasz W
GURU
GURU

Re: Działanie CSIZS

Postautor: nieistotny_nick » 05 paź 2018 13:11

Teraz działa Wam coś, mnie nawet odbieranie poczty.
2018-10-05 13:11:41,013 Błąd Nie można połączyć się z serwerem CSIZS Emp@tia albo odpowiedź serwera nie jest zrozumiała.
Prosimy sprawdzić połączenie internetowe oraz konfigurację proxy i firewall,
zgodnie z wytycznymi instrukcji podłączenia Jednostki Terenowej do CSIZS.
Jeżeli problem nadal będzie występował, prosimy o skontaktowanie się
z Centrum Wsparcia Użytkowników CSIZS Emp@tia
Telefon: (32) 323-16-56
Poczta e-mail: hd.empatia@softiq.pl
Fax: (32) 323-13-55
Portal: Musisz się zalogować żeby zobaczyć link!
nieistotny_nick
AS
AS

Re: Działanie CSIZS

Postautor: matryc » 05 paź 2018 13:32

Nie działa nic, nawet próbując wejść na CAS otrzymujemy komunikat, że serwis chwilowo niedostępny.
matryc
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: Działanie CSIZS

Postautor: pawel » 05 paź 2018 13:52

U mnie nic nie działa. Connection reset a robota leży

HD Softiq pisze:Opisana w zgłoszeniu sytuacja jest nam znana, informacja została przekazana do MRPiPS. Poinformujemy Państwa gdy usługi wrócą do poprawnego działania.
pawel
Doctor
Doctor

Re: Działanie CSIZS

Postautor: nieistotny_nick » 08 paź 2018 10:49

A CAS Wam dziś działa?
nieistotny_nick
AS
AS

PoprzedniaNastępna

Wróć do SW "500plus"

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości