Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Postautor: Tomek » 01 paź 2019 11:49

Na prośbę Zespołu SR udostępniam.
Taka funkcjonalność jest planowana na aktualizację 2-10.9, jednak jeśli ktoś chciałby już teraz z niej skorzystać, to prosimy o kontakt z Serwisem
pozdrawiam
Tomek

Re: Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Postautor: kdjk » 02 paź 2019 19:39

Fajne
Czy dałoby się jeszcze coś zrobić ?
1. okno "Edycja wydruku gotowego" lub "Podgląd wydruku gotowego"
zazwyczaj pracownik opracowujący decyzję będzie ją kierował do podpisu więc przechodzenie na inne okno, żeby tego dokonać będzie .... czasochłonne
czy na w/w oknie można dodać checkbox np. "czy do podpisu", tak by po wciśnięciu przycisku "zapisz jako wydruk gotowy" dokument był od razu skierowany do podpisu ?
2. cyt.: W oknie "Dokumenty do podpisania" można: Wyświetlić dokument do podpisu/podpisany w formacie PDF – przycisk Pokaż dołączony plik.
2.1 Osoba podpisująca, będzie chciała wiedzieć co podpisuje - przy 1,2,3 dokumentach OK, ale np. 50 ?
Czy jest możliwość by przycisk Podpisz dokument zachowywał się podobnie jak przycisk Przygotuj dokument do podpisu (?), tzn. otwierał okno z wizualizacją dokumentu i dopiero w tym oknie byłby przycisk podpisz dokument.
Czy jest planowana opcja w stylu zapamiętaj PIN dla x następnych operacji (lub coś w tym stylu)?
2.2 Decyzje po podpisaniu wracają do pracownika merytorycznego, który będzie je drukował.
Czy jest przewidziany mechanizm wydruku "hurtowego" ewentualnie "hurtowego" zapisu wydruków (jeśli dobrze doczytałem to na tym etapie już plików PDF) do katalogu ?
kdjk
Nowicjusz
Nowicjusz


Wróć do SW "500plus"

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości