Identyfikator użytkownika w tabeli fo_pit11

Czyli pomysły na ulepszanie dobrego.

Identyfikator użytkownika w tabeli fo_pit11

Postautor: Łukasz » 27 maja 2010 9:37

Niezbędnym wydaje się dodanie do tej tablicy identyfikatora użytkownika, który wygenerował PIT-11 dla klienta i aby ta informacja mogła być wyświetlona w oknie SW0023L - teraz takiej kontroli nie ma.

PS. ZEUSie - czy zgłaszać takie rozwiązania na HD? Bo po raz kolejny odsyłają mnie do Ministerstwa - a wiadomo jak to z Ministerstwem ...
Ogólnie wydaje mi się, że ten projekt troszkę jest prowadzony ...
Przy wdrożeniach PULSa dostaliśmy dokumentację, specjalne formularze do zgłaszania propozycji zmian w systemie - a przy Syriuszu pełna prowizorka - nic nikt nie wie.
Może poprzez HD Sygnity mogłoby budować bazę z propozycją zmian dla Ministerstwa? Co jakiś czas przedstawialibyście listę z propozycjami do zatwierdzenia z adnotacją kto i kiedy zgłosił i czy Waszym zdaniem taka funkcjonalność jest potrzebna.
Nie wiem jak jest napisany kontrakt - bo to zapewne tajemnica - ale może jest taka furtka?

PS2. I jeszcze jedno - nie wiem jak w umowie jest z rozwiązywaniem zgłoszeń w systemie i czy macie jakieś terminy odnośnie usuwania awarii przez HD ale ... rozwiązanie nie powinno dostawać statusu "Rozwiązane" jeżeli piszecie, że zostanie to poprawione w wersji 2.0...., która pojawi się za X czasu, bo dla użytkownika końcowego nie jest to rozwiązane na dzień dzisiejszy. Jako rozwiązane powinno być po ukazaniu się tej wersji.
Łukasz
JOKER
JOKER

Re: Identyfikator użytkownika w tabeli fo_pit11

Postautor: Boguska » 27 maja 2010 14:36

Łukasz pisze:Niezbędnym wydaje się dodanie do tej tablicy identyfikatora użytkownika, który wygenerował PIT-11 dla klienta i aby ta informacja mogła być wyświetlona w oknie SW0023L - teraz takiej kontroli nie ma.

Popieram, ktoś u nas zle ustawił generację PITów i jedna pani sie złości ze musi usuwać, a nie widać kto te złe wygenerował..
Boguska
Mentor
Mentor

Re: Identyfikator użytkownika w tabeli fo_pit11

Postautor: kkopel » 28 maja 2010 11:41

Analiza zgłoszonego incydentu i podanie terminu, w którym dany incydent zostanie poprawiony uważamy za rozwiązanie zgłoszenia. W rozwiązaniu otrzymują Państwo pełną informację o diagnozie, jak również podany termin lub wersję aplikacji, w której incydent zostanie rozwiązany. W przypadku, kiedy nie nastąpi to w podanym terminie mogą Państwo odrzucić zgłoszenie lub zarejestrować nowe.
Incydent to pojedyncze zgłoszenie rejestrowane na CHD.
kkopel

Re: Identyfikator użytkownika w tabeli fo_pit11

Postautor: Łukasz » 28 maja 2010 11:56

kkopel pisze:Analiza zgłoszonego incydentu i podanie terminu, w którym dany incydent zostanie poprawiony uważamy za rozwiązanie zgłoszenia. W rozwiązaniu otrzymują Państwo pełną informację o diagnozie, jak również podany termin lub wersję aplikacji, w której incydent zostanie rozwiązany. W przypadku, kiedy nie nastąpi to w podanym terminie mogą Państwo odrzucić zgłoszenie lub zarejestrować nowe.
Incydent to pojedyncze zgłoszenie rejestrowane na CHD.


ok - dla Państwa incydent jest rozwiązany ale dla nas do pojawienia się nowej wersji nie ;)
problem jest z przeglądaniem swoich zgłoszeń przez portal HD bo w moim wypadku jest tych zgłoszeń dużo
może należałoby wprowadzić nowy status rozwiązywania zgłoszeń - zrealizowano? W rozwiązaniu byłoby pole, w które wpisywałoby się wersję i po wydaniu tej wersji wszystkie zgłoszenia rozwiązane podczas jakieś aktualizacji statusów zmieniały status z rozwiązane na zrealizowane ;)
Państwo mieliby tak jak dotychczas a my moglibyśmy sobie przeglądać zgłoszenia, które są rozwiązane ale nie zrealizowane.
Bo użytkownicy końcowi często pytają - kiedy będzie rozwiązane moje zgłoszenie? A ja muszę się przekopywać przez dużo ilość zgłoszeń rozwiązanych ;)
Łukasz
JOKER
JOKER

Re: Identyfikator użytkownika w tabeli fo_pit11

Postautor: Pawel_Tarnow » 28 maja 2010 12:16

Popieram wypowiedź Łukasza w całej rozciągłości. Trudno uznać za rozwiązane zgłoszenie, które zrealizowane będzie np. w wer. 2.0.13.0, która wg harmonogramu, trafi to dystrybucji 30 września 2010r.
Pawel_Tarnow
Profesor
Profesor

Re: Identyfikator użytkownika w tabeli fo_pit11

Postautor: Cichy » 28 maja 2010 12:55

A ja jestem zdania, że skoro problem zaistniał i jest jest zdiagnozowany, to należy go bezzwłocznie rozwiązać, a nie wymyślać hipotetyczne terminy.
Cichy
Omnibus
Omnibus


Wróć do Eureka

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość