Pewnie tak.. ale miło że się dzieliszarybski pisze:Pewnie większość już sobie poradziła.
Dla podanego okresu w wypłacie i zadania funkcja pobiera kwotę wynagrodzenia i zus. (dla dokumentu IFA_UNI_DECYZJA).


Pewnie tak.. ale miło że się dzieliszarybski pisze:Pewnie większość już sobie poradziła.
Dla podanego okresu w wypłacie i zadania funkcja pobiera kwotę wynagrodzenia i zus. (dla dokumentu IFA_UNI_DECYZJA).
$_opis_programu$ = '' ;
$_wydatek_kwalif_wynagrodzenie$ = 0.00 ;
$_wydatek_kwalif_zus$ = 0.00 ;
$_artykul$ = '' ;
$_tytul_wyplaty$ = '' ;
$_opis_wyplaty$ = '' ;
$_id_kont_wyn$ = '' ; //tutaj nie wpisywać identyfikatorów kont!
$_id_kont_zus$ = '' ; //tutaj nie wpisywać identyfikatorów kont!
$_tekst_podzial_wydatku$ = '' ;
//==============================================================================================//
//OKREŚLENIE TYPU REFUNDACJI, DANYCH OPISOWYCH DO TEGO TYPU ORAZ DANYCH DO PÓŹNIEJSZYCH SELEKCJI//
//==============================================================================================//
sql1 = ""
+ "SELECT wk_wn_ref.kod_ref "
+ "FROM wk_wn_ref "
+ "WHERE wk_wn_ref.nr_wniosku = '" + $nrwniosku$ + "' " ;
tab = run.SQL(sql1) ;
typ_refundacji = tab.get(0,0) ;
//15zzb
if(typ_refundacji == 'CovWynP')
{
$_artykul$ = "15zzb" ;
$_tytul_wyplaty$ = "DOFINANSOWANIE CZĘŚCI KOSZTÓW WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW ORAZ NALEŻNYCH OD TYCH WYNAGRODZEŃ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE W PRZYPADKU SPADKU OBROTÓW GOSPODARCZYCH W NASTĘPSTWIE WYSTĄPIENIA COVID-19 " ;
$_opis_wyplaty$ = "dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19." ;
//POWER
if($kodprogramu$ == '077')
{
//$_id_kont_wyn$ = "31333,31334" ; //KAS //nieaktualne
//$_id_kont_zus$ = "31712,31713" ; //KAS //nieaktualne
$_id_kont_wyn$ = "31330,31332" ; //MEM
$_id_kont_zus$ = "31710,31711" ; //MEM
}
//RPO
if($kodprogramu$ == '078')
{
//$_id_kont_wyn$ = "31296,31297" ; //KAS //nieaktualne
//$_id_kont_zus$ = "31298,31299" ; //KAS //nieaktualne
$_id_kont_wyn$ = "31291,31293" ; //MEM
$_id_kont_zus$ = "31294,31295" ; //MEM
}
}
//15zzc
if(typ_refundacji == 'CovDzG')
{
$_artykul$ = "15zzc" ;
$_tytul_wyplaty$ = "DOFINANSOWANIE CZĘŚCI KOSZTÓW PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ DLA PRZEDSIĘBIORCY BĘDĄCEGO OSOBĄ FIZYCZNĄ NIEZATRUDNIAJĄCĄ PRACOWNIKÓW, W PRZYPADKU SPADKU OBROTÓW GOSPODARCZYCH W NASTĘPSTWIE WYSTĄPIENIA COVID-19 " ;
$_opis_wyplaty$ = "dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną niezatrudniającą pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19." ;
//POWER
if($kodprogramu$ == '077')
{
//$_id_kont_wyn$ = "31163,31164" ; //KAS //nieaktualne
//$_id_kont_zus$ = "999999999" ; //KAS //nieaktualne
$_id_kont_wyn$ = "999999999" ; //MEM //nie dotyczy
$_id_kont_zus$ = "999999999" ; //MEM //nie dotyczy
}
//RPO
if($kodprogramu$ == '078')
{
//$_id_kont_wyn$ = "31156,31157" ; //KAS //nieaktualne
//$_id_kont_zus$ = "999999999" ; //KAS //nieaktualne
$_id_kont_wyn$ = "999999999" ; //MEM //nie dotyczy
$_id_kont_zus$ = "999999999" ; //MEM //nie dotyczy
}
}
//15zzd
if(typ_refundacji == 'CovPoz')
{
$_artykul$ = "15zzd" ;
$_tytul_wyplaty$ = "POŻYCZKA NA POKRYCIE BIEŻĄCYCH KOSZTÓW PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ MIKROPRZEDSIĘBIORCY " ;
$_opis_wyplaty$ = "udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy." ;
//POWER
if($kodprogramu$ == '077')
{
$_id_kont_wyn$ = '' ; //nie dotyczy
$_id_kont_zus$ = '' ; //nie dotyczy
}
//RPO
if($kodprogramu$ == '078')
{
$_id_kont_wyn$ = '' ; //nie dotyczy
$_id_kont_zus$ = '' ; //nie dotyczy
}
}
//15zze
if(typ_refundacji == 'CovWynO')
{
$_artykul$ = "15zze" ;
$_tytul_wyplaty$ = "DOFINANSOWANIE ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ CZĘŚCI KOSZTÓW WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW ORAZ NALEŻNYCH OD TYCH WYNAGRODZEŃ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE W PRZYPADKU SPADKU PRZYCHODÓW Z DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ W NASTĘPSTWIE WYSTĄPIENIA COVID-19 " ;
$_opis_wyplaty$ = "dofinansowanie organizacji pozarządowej części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku przychodów z działalności statutowej w następstwie wystąpienia COVID-19." ;
//POWER
if($kodprogramu$ == '077')
{
$_id_kont_wyn$ = "32794,32796" ; //MEM
$_id_kont_zus$ = "32797,32798" ; //MEM
}
//RPO
if($kodprogramu$ == '078')
{
$_id_kont_wyn$ = "32803,32805" ; //MEM
$_id_kont_zus$ = "32806,32807" ; //MEM
}
}
//KONIEC OKREŚLENIA
//==============================================================================//
//WYLICZANIE PARAMETRÓW NA WYDRUKU W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU REFUNDACJI I PROGRAMU//
//==============================================================================//
//POWER
if($kodprogramu$ == '077')
{
$_opis_programu$ = "" ;
$_opis_programu_umowa$ = "UDA-POWR.01.01.01-22-0013/18-00" ;
$_opis_programu_zdnia$ = "z dnia 27.12.2018 z późn. zm." ;
$_opis_programu_podstawa$ = $_artykul$ + " ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych\nrozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób\nzakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 568)" ;
$_opis_programu_dzialanie$ = "POWER nr 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - \nprojekty pozakonkursowe "
+ '„' + "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kwidzyńskim (IV)" + '”' ;
$_opis_programu_projektnr$ = "POWR.01.01.01-22-0013/18" ;
//podział procentowy
$_procent_efs$ = '84,28' ;
$_procent_kraj$ = '15,72' ;
//wspołfinansowanie
$_tekst_finansowanie$ = "Zatwierdzono do wypłaty w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego." ;
//Kwoty
$_wyd_kwal_efs_85$ = ($kwotawyp$ * 0.8428).toFixed(2) ;
$_wyd_kwal_kraj_15$ = ($kwotawyp$ - $_wyd_kwal_efs_85$).toFixed(2) ;
//wynagrodzenie
sql1 = ""
+ "SELECT COALESCE(SUM(fk_dekret.kwota_wn),0.00) "
+ "FROM fk_dokument, fk_dowod, fk_dekret "
//+ "WHERE fk_dokument.nr_dokum_zrod = '" + $nrwyplaty$ + "-KAS' " //nieaktualne
+ "WHERE fk_dokument.nr_dokum_zrod = '" + $nrwyplaty$ + "-MEM' "
+ "AND fk_dokument.id_dokumentu = fk_dowod.id_dokumentu "
+ "AND fk_dowod.id_dowodu = fk_dekret.id_dowodu "
+ "AND fk_dekret.id_konta_wn IN(" + $_id_kont_wyn$ + ")" ;
//+ "AND (fk_dekret.id_konta_ma = 31333 OR fk_dekret.id_konta_ma = 31334)" ; //nieaktualne
tab = run.SQL(sql1) ;
$_wydatek_kwalif_wynagrodzenie$ = tab.get(0,0) ;
//ZUS
sql2 = ""
+ "SELECT COALESCE(SUM(fk_dekret.kwota_wn),0.00) "
+ "FROM fk_dokument, fk_dowod, fk_dekret "
//+ "WHERE fk_dokument.nr_dokum_zrod = '" + $nrwyplaty$ + "-KAS' " //nieaktualne
+ "WHERE fk_dokument.nr_dokum_zrod = '" + $nrwyplaty$ + "-MEM' "
+ "AND fk_dokument.id_dokumentu = fk_dowod.id_dokumentu "
+ "AND fk_dowod.id_dowodu = fk_dekret.id_dowodu "
+ "AND fk_dekret.id_konta_wn IN(" + $_id_kont_zus$ + ")" ;
//+ "AND (fk_dekret.id_konta_ma = 31712 OR fk_dekret.id_konta_ma = 31713)" ; //nieaktualne
tab = run.SQL(sql2) ;
$_wydatek_kwalif_zus$ = tab.get(0,0) ;
}
//RPO
if($kodprogramu$ == '078')
{
$_opis_programu$ = "WYDATEK BIEŻĄCY" ;
$_opis_programu_umowa$ = "UDA-RPPM.05.01.02-22-0003/19-00" ;
$_opis_programu_zdnia$ = "19.07.2019 z późn. zm." ;
$_opis_programu_podstawa$ = $_artykul$ + " ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych\nrozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób\nzakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 568)" ;
$_opis_programu_dzialanie$ = "RPOWP nr 5.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych - projekty Powiatowych Urzędów\nPracy "
+ '„' + "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie kwidzyńskim (IV)" + '”' ;
$_opis_programu_projektnr$ = "RPPM.05.01.02-22-0003/19" ;
//podział procentowy
$_procent_efs$ = '85' ;
$_procent_kraj$ = '15' ;
//wspołfinansowanie
$_tekst_finansowanie$ = "Zatwierdzono do wypłaty w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków Funduszu Pracy." ;
//Kwoty
$_wyd_kwal_efs_85$ = ($kwotawyp$ * 0.85).toFixed(2) ;
$_wyd_kwal_kraj_15$ = ($kwotawyp$ - $_wyd_kwal_efs_85$).toFixed(2) ;
//wynagrodzenie
sql1 = ""
+ "SELECT COALESCE(SUM(fk_dekret.kwota_wn),0.00) "
+ "FROM fk_dokument, fk_dowod, fk_dekret "
//+ "WHERE fk_dokument.nr_dokum_zrod = '" + $nrwyplaty$ + "-KAS' " //nieaktualne
+ "WHERE fk_dokument.nr_dokum_zrod = '" + $nrwyplaty$ + "-MEM' "
+ "AND fk_dokument.id_dokumentu = fk_dowod.id_dokumentu "
+ "AND fk_dowod.id_dowodu = fk_dekret.id_dowodu "
+ "AND fk_dekret.id_konta_wn IN(" + $_id_kont_wyn$ + ")" ;
//+ "AND (fk_dekret.id_konta_ma = 31296 OR fk_dekret.id_konta_ma = 31297)" ; //nieaktualne
tab = run.SQL(sql1) ;
$_wydatek_kwalif_wynagrodzenie$ = tab.get(0,0) ;
//ZUS
sql2 = ""
+ "SELECT COALESCE(SUM(fk_dekret.kwota_wn),0.00) "
+ "FROM fk_dokument, fk_dowod, fk_dekret "
//+ "WHERE fk_dokument.nr_dokum_zrod = '" + $nrwyplaty$ + "-KAS' " //nieaktualne
+ "WHERE fk_dokument.nr_dokum_zrod = '" + $nrwyplaty$ + "-MEM' "
+ "AND fk_dokument.id_dokumentu = fk_dowod.id_dokumentu "
+ "AND fk_dowod.id_dowodu = fk_dekret.id_dowodu "
+ "AND fk_dekret.id_konta_wn IN(" + $_id_kont_zus$ + ")" ;
//+ "AND (fk_dekret.id_konta_ma = 31298 OR fk_dekret.id_konta_ma = 31299)" ; //nieaktualne
tab = run.SQL(sql2) ;
$_wydatek_kwalif_zus$ = tab.get(0,0) ;
}
if(typ_refundacji == 'CovWynP' || typ_refundacji == 'CovWynO')
{
$_tekst_podzial_wydatku$ = ""
+ ", w tym:" + "\n\n"
+ "wynagrodzenie: " + $_wydatek_kwalif_wynagrodzenie$.toFixed(2).replace(".",",") + " zł" + "\n\n"
+ "składki ZUS: " + $_wydatek_kwalif_zus$.toFixed(2).replace(".",",") + " zł" + "\n\n" ;
}
<html>
<head>
<style type="text/css">
<!--
body { font-family: Arial }
-->
</style>
</head>
<body>
<p>
 
</p>
<table width="100%" border="1">
<tr>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; width: 60%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; width: 40%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p align="right">
Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; width: 60%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p align="right">
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; width: 40%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p align="right">
82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="border-top-width: 0px; width: 60%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
<td style="border-top-width: 0px; width: 40%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p align="right">
NIP: 581-148-57-26
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; width: 60%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; width: 40%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p>
 
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; width: 60%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p align="justify">
<parametr class="nazwaWierzyciela">
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; width: 40%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p align="right">
Kwidzyn, dnia <parametr class="dataWyplaty">
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="border-top-width: 0px; width: 60%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p align="justify">
<parametr class="adresWierzyciela">
</p>
</td>
<td style="border-top-width: 0px; width: 40%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="border-top-width: 0px; width: 60%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p align="justify">
NIP: <parametr class="NIP">, REGON: <parametr class="Regon">
</p>
</td>
<td style="border-top-width: 0px; width: 40%; border-left-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-right-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
</tr>
</table>
<p>
 
</p>
<p>
Kod realizowanego programu: <parametr class="kodProgramu">
</p>
<p>
 
</p>
<p>
 
</p>
<p align="center">
<parametr class="_tytul_wyplaty">
ZGODNIE Z WNIOSKIEM NR <parametr class="nrWniosku">
</p>
<p align="center">
WYPŁATA NR <parametr class="nrWyplaty">
</p>
<p align="justify">
 
</p>
<p align="justify">
 
</p>
<p align="justify">
 
</p>
<p align="justify">
Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie na podstawie art. <parametr class="_artykul"> ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 568) zgodnie z umową nr <b><parametr class="nrUmowy"></b> z dnia <b><parametr class="dataPodpUmowy"> r. </b>przekazuje środki pochodzące z Funduszu Pracy w kwocie:
</p>
<p align="justify">
 
</p>
<p align="justify">
<b><parametr class="kwotaBrutto">
 zł</b>
</p>
<p align="justify">
(słownie: <parametr class="kwotaBruttoSlownie">)
</p>
<p align="justify">
 
</p>
<p align="justify">
na <parametr class="_opis_wyplaty"> 
</p>
<p align="justify">
 
</p>
<p align="justify">
Powyższą kwotę należy przekazać przelewem na konto:
</p>
<p align="justify">
<b><parametr class="nrRach">
</b>
</p>
<p align="justify">
 
</p>
<p align="justify">
którego właścicielem jest:
</p>
<p align="justify">
<parametr class="nazwaWierzyciela">
</p>
<p align="justify">
<parametr class="adresWierzyciela">
</p>
<p>
 
</p>
<p align="justify">
 
</p>
<p>
Otrzymują:
</p>
<p>
<b>1. <u>Księgowość w/m</u></b>
</p>
<p>
2. a/a
</p>
<p>
 
</p>
<p>
<nowastrona>
</p>
<p>
</p>
<p>
Umowa nr <b><parametr class="_opis_programu_umowa"></b>
</p>
<p>
 
</p>
<p>
z dnia <b><parametr class="_opis_programu_zdnia"></b>
</p>
<p>
 
</p>
<p>
Podstawa prawna wydatku: <b><parametr class="_opis_programu_podstawa"></b>
</p>
<p>
 
</p>
<p>
Nazwa zadania:
</p>
<p>
 
</p>
<p>
Działanie: <b><parametr class="_opis_programu_dzialanie"></b>
</p>
<p>
 
</p>
<p>
Projekt nr: <b><parametr class="_opis_programu_projektnr"></b>
</p>
<p>
 
</p>
<p>
Środki EFS: <parametr class="_procent_EFS">%, kwota: <parametr class="_wyd_kwal_EFS_85"> zł
</p>
<p>
 
</p>
<p>
Środki krajowe: <parametr class="_procent_kraj">%, kwota: <parametr class="_wyd_kwal_kraj_15"> zł
</p>
<p>
 
</p>
<p>
<parametr class="_tekst_finansowanie">
</p>
<p>
 
</p>
<p>
<b>Wydatek kwalifikowalny: <parametr class="kwotaWyp"> zł </b><parametr class="_tekst_podzial_wydatku">
</p>
<p>
 
</p>
<p>
 
</p>
<p>
<parametr class="_opis_programu">
</p>
<p>
 
</p>
<table width="100%" border="1">
<tr>
<td valign="top" style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
<font size="2">  </font>
</p>
<p>
<font size="2">Sporządzono</font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">dnia .................... </font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">podpis .................... </font>
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2" style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
<font size="2">  </font>
</p>
<p>
<font size="2">Sprawdzono pod względem merytorycznym (legalności, celowości i gospodarności) </font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="center">
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
 
</p>
<p>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">dnia .................... </font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">podpis .................... </font>
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2" style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
<font size="2">  </font>
</p>
<p>
<font size="2">Zamówienia dokonano zgodnie z ustawą – prawo zamówień publicznych w trybie ….......................... </font>
</p>
<p>
<font size="2"> </font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="center">
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
 
</p>
<p>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">dnia .................... </font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">podpis .................... </font>
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
<font size="2">  </font>
</p>
<p>
<font size="2">Sprawdzono pod względem formalno – rachunkowym </font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="center">
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="center">
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
<font size="2">  </font>
</p>
<p>
<font size="2">Główny Księgowy </font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">dnia .................... </font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">podpis .................... </font>
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
<font size="2"> </font>
</p>
</td>
<td style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
<td style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
<font size="2">  </font>
</p>
<p>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">  </font>
</p>
<p align="right">
<font size="2">dnia .................... </font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">podpis .................... </font>
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
<font size="2">  </font>
</p>
<p>
<font size="2">Uznaję wydatek za celowy                                  Dyrektor Jednostki</font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="center">
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
<td style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">dnia .................... </font>
</p>
</td>
<td style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">podpis .................... </font>
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
<font size="2">  </font>
</p>
<p>
<font size="2">Zatwierdzam do wypłaty                                     Dyrektor Jednostki</font>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
<td valign="bottom" style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="center">
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td style="width: 60%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p>
</p>
</td>
<td style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">dnia .................... </font>
</p>
</td>
<td style="width: 20%; border-right-width: 0px; border-left-width: 0px; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px">
<p align="right">
<font size="2">podpis ....................</font>
</p>
</td>
</tr>
</table>
<p>
 
</p>
<table width="100%" border="1">
<tr>
<td valign="top" style="width: 30%">
<p align="center">
DEKRET
</p>
</td>
</tr>
</table>
<table width="100%" border="1">
<tr>
<td valign="top" style="width: 30%">
<p align="center">
WN KONTO
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-left-width: 0px; width: 30%">
<p align="center">
KWOTA
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-left-width: 0px; width: 30%">
<p align="center">
MA KONTO
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-left-width: 0px; width: 30%">
<p align="center">
PODPIS
</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; width: 30%">
<p>
 
</p>
<p>
 
</p>
<p>
 
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; border-left-width: 0px; width: 30%">
<p>
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; border-left-width: 0px; width: 30%">
<p>
</p>
</td>
<td valign="top" style="border-top-width: 0px; border-left-width: 0px; width: 30%">
<p>
</p>
</td>
</tr>
</table>
</body>
</html>
select *
from sy_dec_nal join wk_um_ref on sy_dec_nal.podstawa_nal = wk_um_ref.nr_umowy
join wk_wn_ref using(id_wniosku) join sy_organizacja_klient on id_organiz = id_pracodawcy
where sy_dec_nal.nr_decyzji = 'parametr_nr_decyzji'
select *
from wk_um_ref join wk_wn_ref using(id_wniosku) join sy_organizacja_klient on id_organiz = id_pracodawcy
where nip = replace('param_nip_kontrahenta', '-', '')
and status_wniosku = 'P'
and kod_ref = 'CovPoz'
sql1 = ""
+ "SELECT "
+ "WK_UM_REF.liczba_osob, WK_WN_REF.liczba_osob_przyzn "
+ "FROM "
+ "WK_UM_REF, WK_WN_REF "
+ "WHERE "
+ "WK_UM_REF.nr_umowy = '" + $podstawanal$ + "'"
+ "AND "
+ "WK_WN_REF.id_wniosku = WK_UM_REF.id_wniosku ";
Grzechu pisze:Parametr PodstawaNal to numer umowy związanej z należnością.
akoc pisze:Chcą jeszcze warianty w zależności od sposobu podpisu...
user_psz pisze:A czy ktoś z Was próbował z korespondencją seryjną w Wordzie?
Piter pisze:W życiu nie przypuszczałbym że chodzi o numer umowy
Grzechu pisze:akoc pisze:Chcą jeszcze warianty w zależności od sposobu podpisu...
Znaczy: czy elektronicznie czy ręcznie?
akoc pisze:Mało tego, dyrektor czy zastępca...
Tutaj albo dwa warianty albo... wklepanie nazwiska aktualnie podpisującego gdziekolwiek do Syriusza i zaciąganie ich stamtąd w ramach minimalizacji liczby kliknięć...
(Te dane są względnie stałe: podpisuje na ogół dyrektor, rzadko zastępca).
//wyznaczamy imię i nazwisko oraz tytuł osoby podpisującej (Dyrektor PUP/Z-ca Dyrektora PUP)
if($dyr_zas$ == 'Dyrektor' || $dyr_zas$ == '')
{$im_naz_dyr$ = 'IMIĘ NAZWISKO' ;
$tytul_dyr$ = 'DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY\n W KWIDZYNIE';}
if($dyr_zas$ == 'Zastępca')
{$im_naz_dyr$ = 'IMIĘ NAZWISKO' ;
$tytul_dyr$ = 'ZASTĘPCA DYREKTORA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W KWIDZYNIE';}
akoc pisze:PS.A jeszcze ma być data realizacji przelewu...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości